Opšti uslovi poslovanja korišćenjem onlajn aplikacije (u daljem tekstu: Opšti uslovi) primenjuju se na besplatno korišćenje aplikacije „Toll For All“ putem veb portala https://Toll4All.com, kao i distributerskih portala. Distributerski portali omogućavaju povezivanje korisnika na Toll For All sistem Puteva Srbije za elektronsku naplatu putarine. Lista zvaničnih distributera istaknuta je na veb portalu.
Korisnici aplikacije „Toll For All“ i distributerskih portala mogu biti fizička i pravna lica koja ispunjavaju kriterijume predviđene Opštim uslovima, i prihvatila su u potpunosti Opšte uslove i upoznata su sa Politikom privatnosti, pre izvršene registracije i unosa neophodnih ličnih podataka (ime i prezime korisnika, adresa korisnika, mejl adresa, broj telefona).
Ukoliko korisnici žele da koriste usluge elektronske naplate putarine u zemljama članicama platforme „Toll4All“ potrebno je da aktiviraju uslugu za teritoriju odgovarajuće zemlje članice „Toll For All“ prihvatanjem Opštih uslova i unosom podataka o platnoj kartici koju će koristiti za plaćanja.
Korisnici će putem aplikacije „Toll For All” i web portala enp.tehnomanija.rs vršiti registraciju TAG uređaja i aktivaciju usluge elektronske naplate putarine, koja podrazumeva uslugu plaćanja ostvarene putarine na teritoriji Republike Srbije, odnosno autoputevima koji su u održavanju JP Putevi Srbije.
Registrovanim korisnicima aplikacije „Toll For All i aplikacije i web portala enp.tehnomanija.rs biće dostupno:
- plaćanje usluge elektronske naplate putarine,
- formiranje ličnog korisničkog naloga i uvid u sve podatke i transakcije korišćenja uređaja za Toll For All,
- kontrola troškova za uslugu naplate putarine kroz praćenje transakcija i trenutne potrošnje,
- arhiva svih prethodno izdatih faktura za naplatu putarine, uz prikaz pojedinačnih specifikacija prolazaka vozila,
odnosno registrovanog uređaja za Toll For All.
Plaćanje usluge elektronske naplate putarine je moguće izvršiti platnim karticama – VISA, MasterCard i DinaCard koje podržavaju plaćanje preko Interneta. Plaćanje karticama je realizovano u saradnji sa Banka Poštanska štedionica AD, Beograd, i obavlja se na bezbedan i sertifikovan način preko Payment Gateway-a, jednostavnim unosom podataka sa platne kartice.
Za plaćanje usluge ostvarene putarine, svim registrovanim korisnicima će se na dnevnom nivou, sa računa prijavljene platne kartice, automatski skidati sredstva u iznosu ostvarenog zaduženja.
Korisnik je u obavezi da izvrši proveru kod poslovne banke koja je karticu izdala da li kartica koju poseduje podržava plaćanje preko Interneta.
Sva plaćanja biće obavljena u dinarima, dok se za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi srednji prodajni kurs Narodne banke Srbije. Vaša platna kartica biće zadužena za iznos koji se dobija konverzijom Vaše lokalne valute, prema srednjem kursu Narodne banke Srbije. Kao rezultat navedene konverzije moguće je da dođe do neznatne razlike u ceni koja Vam je naplaćena, od cene prikazane na našoj Internet stranici.
Postupak reklamacije o izvršenoj online transakciji za korišćenje usluge elektronske naplate putarine započinje pozivanjem službe Korisničke podrške JP Putevi Srbije na broj telefona 0800-111-004 slanjem zahteva na mejl adresu slanjem zahteva na mejl adresu korisnickicentar@putevi-srbije.rs, pri čemu je obavezno navesti ID broj korisnika (dobija se u obaveštajnom mejlu pri svakoj izvršenoj transakciji). Korisnik je u obavezi da prilikom podnošenja reklamacije popuni Reklamacioni list koji je dostupan na web portalu u formi online obrasca.
Molimo korisnike da kontaktiraju našu službu za Korisničku podršku na broj telefona, ukoliko nakon izvršene transakcije po osnovu usluge plaćanja ostvarene putarine, korisnik ima bilo kakvu primedbu na iznos naplaćene putarine.
Odgovor na podnetu reklamaciju ćete dobiti pisanim ili elektronskim putem, u zakonski predviđenom roku, odnosno najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije pisanim ili elektronskim putem. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka podnošenja iste.
Kupac može odustati od Ugovora na daljinu, popunjavanjem Izjave na obrascu za odustanak od Ugovora na mejl adresu .
JP Putevi Srbije ili ovlašćeni Distributer su u obavezi da obavesti kupca o prijemu Izjave o odustanku od Ugovora elektronskim putem. Rok za podnošenje Izjave o odustanku od Ugovora je 14 dana, računajući od momenta zaključenja Ugovora odnosno uspešne registracije korisnika.
Ukoliko korisnik podnese zahtev za odustanak od Ugovora i ostvari svoje pravo po ovom osnovu, u skladu sa opštim uslovima poslovanja i Zakona o zaštiti potrošača, smatra se da Ugovor nije ni zaključen.
Ukoliko korisnik ostvari pravo na odustanak od Ugovora, na način opisan u opštim uslovima poslovanja, dužan je da prema JP Putevi Srbije izmiri sva dugovanja po osnovu izvršenih usluga pruženim do momenta kada je korisnik obavestio pružaoca usluge da je ostvario pravo na odustanak od Ugovora.
U slučaju da je po prigovoru korisnika odobren povraćaj određenih sredstava, a korisnik je uplatu izvršio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, JP Putevi Srbije je u obavezi da povraćaj izvrši isključivo preko VISA i EC/MC metoda plaćanja, što podrazumeva da će banka izvršiti povraćaj sredstava na račun korisnika platne kartice na kojoj se nalaze rezervisana/naplaćena sredstva.
Opšti uslovi povremeno mogu biti ažurirani i kao takvi objavljeni na internet stranici, pri čemu postaju odmah važeći.
JP Putevi Srbije ima pravo i obavezu da Opšte uslove i cenovnik dopunjuje i menja radi usklađivanja sa promenama Zakona o naknadama za korišćenje javnih dobara i/ili opštim aktima upravljača puta, JP Putevi Srbije, drugih obavezujućih opštih akata, svoje poslovne politike i potreba korisnika. JP Putevi Srbije će o izmenama i dopunama Opštih uslova i cenovnika informisati korisnike preko zvanične internet stranice.
U slučaju bilo kakvih pitanja, sugestija u vezi sa Opštim uslovima, slobodno nas kontaktirajte putem mejla Korisničke službe .
JP „Putevi Srbije“ vrlo ozbiljno shvata privatnost svakog pojedinca, nastoji da zaštiti lične podatke svojih korisnika, poštujući Zakon o zaštiti podataka o ličnosti RS („Sl. Glasnik RS“ broj 87/2018), sve važeće zakone i propise RS, uključujući i druge primenljive propise iz oblasti zaštite podataka o ličnosti kao i Opštu uredbu o zaštiti podataka o ličnosti (GDPR).
Politikom o zaštiti privatnosti dostavljamo sve informacije o načinu prikupljanja i obradi ličnih podataka korisnika aplikacije Toll For All i distributerskih portala, kao i način na koji se registrovani podaci štite, koriste i okolnosti pod kojima mogu biti izbrisani ili otkriveni.
Pre pristupanja i korišćenja aplikacije Toll For All i/ili distributerskih portala, korisnik potvrđuje da prihvata primenu Opštih Uslova kao i da je upoznat sa ovom Politikom privatnosti JP „Putevi Srbije“.
U slučaju pitanja ili bilo kakvih nedoumica u vezi sa Politikom privatnosti, načinom prikupljanja i obrade podataka, korisniku aplikacije Toll For All je na raspolaganju služba Korisničke podrške, putem mejl adrese korisnickicentar@putevi-srbije.rs.
Lični podaci su podaci koji mogu biti upotrebljeni za identifikaciju živog pojedinca -korisnika aplikacije. Uvek nastojimo da obezbedimo da se lični podaci koje obrađujemo tretiraju na siguran način. JP „Putevi Srbije“ prikuplja samo lične podatke koje nam dobrovoljno date i koji su neophodni u svrhe omogućavanja korišćenja usluge elektronske naplate putarine. Svi podaci koji dođu u naš posed se ažuriraju, čuvaju na siguran način, zaštićeni su od svake zloupotrebe, slučajnog ili nezakonitog uništenja, gubitka, izmene, neovlašćenog otkrivanja ili pristupa podacima o ličnosti koji su preneseni, pohranjeni ili obrađivani na drugi način. Baza podataka korisnika se strogo čuva i mogućnost pristupa imaju samo određeni zaposleni koji su ovlašćeni da upravljaju bazom kao i zaposleni obrađivača koji se pridržavaju mera zaštite propisanih od strane Rukovaoca. Zaposleni JP „Putevi Srbije“ kao i zaposleni Obrađivača odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
Podaci o ličnosti čuvaju se samo tokom vremena neophodnog za ispunjavanje svrhe u koju su dobijeni. Kad nam podaci više nisu potrebni, i nakon isteka rokova za čuvanje podataka o ličnosti po osnovu poštovanja pravnih obaveza nepovratno ćemo ih uništiti.
Lični podaci mogu uključivati, ali nisu ograničeni na:
- Ime i prezime, adresu, broj telefona
- E-mail adresu
- Podatke o upotrebi (registarska oznaka vozila, serijski broj TAG uređaja, vreme i lokacija prolaska kroz naplatnu rampu, iznos putarine, kategorija korišćenog vozila)
- Kolačiće
Mi možemo prikupiti/upotrebiti Vaše lične podatke u svrhe:
- kreiranja Vašeg naloga u okviru aplikacije Toll For All i/ili distributerskih portala;
- vođenja evidencije o izvršenim uslugama u okviru Toll For All platforme;
- unapređivanja usluga i servisa koje nudimo;
- obaveštavanja o informacijama za koje JP „Putevi Srbije“ smatra da bi Vam bile od
značaja u korišćenju usluga;
- otklanjanja eventualnih smetnji u korišćenju aplikacije Toll For All i/ili
distributerskih portala;
- podaci o broju telefona potrebni su u cilju Vaše registracije kao i potvrdu lozinke;
- na osnovu vašeg pristanka da vas kontaktiramo sa biltenima, marketinškim ili
promotivnim materijalima i drugim informacijama koje bi vas mogle zanimati;
- i dr.
Tokom posete Web portala https://toll4all.com i/ili distributerskih portala, odnosno vršenja registracije, prikupljaju se lični podaci, čime korisnici dozvoljavaju aplikaciji da ih identifikuje i pruži im pristup određenim uslugama. Registracija podrazumeva popunjavanje određenih polja gde se unose lični podaci korisnika, a koje zatim JP „Putevi Srbije“ obrađuje, preduzimajući sve neophodne mere zaštite, u cilju sprečavanja neovlašćenog pristupa, otkrivanja ili neovlašćenog uništavanja podataka, uključujući i enkripciju informacija odnosno podataka korisnika. Lični podaci se koriste isključivo i samo u svrhu pružanja realizacije usluga koje podrazumeva Toll For All platforma.
JP Putevi Srbije ne snosi odgovornost za eventualni gubitak ili krađu lozinki korisnika ili njihovu neovlašćenu upotrebu.
Korisnik prihvata da je korišćenje aplikacije Toll For All putem Web portala njihova odgovornost i rizik jer JP „Putevi Srbije“ ne kontroliše Internet kao internacionalnu mrežu.
U cilju realizacije usluge i omogućavanja njene lake dostupnosti na što široj teritoriji, JP „Putevi Srbije“ angažuje partnere koji u ovom slučaju, u smislu Zakona o zaštiti podataka o ličnosti imaju status Obrađivača podataka o ličnosti.
Obrađivači podataka o ličnosti jesu fizička ili pravna lica koja obrađuju podatke o ličnosti u ime JP „Putevi Srbije“ isključivo na osnovu pismenih uputstava JP „Putevi Srbije“ u konkretno određene svrhe i na osnovu zaključenog ugovora o obradi podataka o ličnosti. JP „Putevi Srbije“ preduzima sve neophodne mere kako bi osigurao da se angažovani obrađivači strogo pridržavaju Zakona o zaštiti podataka o ličnosti i pisanih uputstava, kao i da su preduzeli odgovarajuće mere za zaštitu podataka o ličnosti.
Kolačić (cookie) je informacija sačuvana na računaru korisnika od strane internet stranice koju poseti i, kao takvi, čuvaju podešavanja, postavke za internet stranicu, kao što su preferirani jezik ili adresa i omogućavaju stranici da prepozna korisne informacije korisnika i prikaže informacije prilagođene njegovim potrebama, a sve u cilju da se korisniku besplatno pruži usluga s potpunim funkcionalnostima i što kvalitetnijim sadržajem. Web-čitač (pretraživač) je moguće podesiti da ne prima internet kolačiće, ali u tom slučaju, korisnik neće biti u mogućnosti da doživi potpuno korisničko iskustvo.
JP Putevi Srbije se obavezuje da ce cuvati privatnost svojih korisnika. Prikupljaju se osnovni podaci neophodni za poslovanje i informisanje korisnika, a u cilju pružanja što kvalitetnije usluge i svi korisnici imaju mogucnost izbora ukoliko ne žele da budu na mejling listi za dobijanje obaveštenja o eventualnim promocijama, marketing kamanjama i drugo. Baza podataka korisnika se strogo cuva i mogucnost pristupa imaju samo odredeni zaposleni koji su ovlašceni da upravljaju bazom. Zaposleni JP Putevi Srbije su odgovorni za poštovanje nacela zaštite privatnosti.
Tajnost ličnih podataka je zaštićena i osigurana jer se pri plaćanju na našim Web stranicama koristi napredni sistem za sigurno prihvatanje platnih kartica putem interneta. Ovaj sistem osigurava potpunu tajnost kartičnih i ličnih podataka korisnika već od trenutka kada se upišu u platni formular Payment Gateway-a. Platni podaci prosleđuju se šifrovano od Web pretraživača do banke koja je izdala platnu karticu. JP „Putevi Srbije“ nikada ne dolazi u kontakt sa celokupnim podacima o platnoj kartici svojih korisnika.
Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korišćenjem kriptografskog uređaja prema FIPS 140-2 Nivo 3 standardu. Payment Gateway banke zadovoljava sve zahteve vezane uz sigurnost online plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brendova, odnosno posluje u skladu sa normom – PCI DSS Nivo 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Banka sve prikupljene informacije smatra tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namenjene. Svi podaci korisnika smatraju se osetljivim podacima i u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost štiti se najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci neophodni za obavljanje posla u skladu sa propisanim zahtevnim procedurama za online plaćanje. Sigurnosne kontrole i operativne procedure primenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost sistema. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovnim praćenjem sigurnosti i dubinskim proverama za sprečavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacionoj sigurnosti trajno održavaju i unapređuju stepen sigurnosti sistema zaštitom kartičnih podataka.
Sigurnost podataka prilikom plaćanja, garantuje procesor platnih kartica, Banka Poštanska Štedionica, Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke, a podaci o platnoj kartici nisu dostupni sistemu JP „Putevi Srbije“.
JP „Putevi Srbije“ će povremeno ažurirati ovu Politiku privatnosti i nakon svake promene navesti datum revizije koja će stupiti na snagu od naznačenog datuma.
Predlažemo svim korisnicima da povremeno pogledaju ovu politiku privatnosti kako bi bili informisani o načinu na koji se štite informacije i lični podaci.
JP „Putevi Srbije“ uvažava zaštitu privatnosti dece u interaktivnom online svetu. Naša Web-stranica nije namenjena osobama mlađim od 18 godina i naša politika zabranjuje prikupljanje ili zadržavanje podataka o maloletnim licima.
Уколико сте корисник ТАГ уређаја у prepaid систему (I категорија), можете извршити
преконфигурацију истог на Web сервис Open Balkan ETC у следећим пословницама: ЈП „Путеви
Србије“.
1. Устаничка 64/ V спрат, Београд – Пословница ЈП „Путеви Србије“;
2. Булевар Краља Петра I 28а, Нови Сад – Пословница ЈП „Путеви Србије“;
3. Браће Станић 45, Чачак – Пословница ЈП „Путеви Србије“;
4. Булевар 12. Фебруар 4. прилаз Ниш – Пословница ЈП „Путеви Србије“;
5. Мобилно продајно место за ЕНП у оквиру наплатне станице Прешево – Пословница ЈП „Путеви Србије“;
1. Корисник доноси ТАГ уређај у једну од горе наведених пословница и предаје уређај запосленом на преконфигурацију.
2. Након преконфигурације и умањења средстава (уколико је на уређају било средстава) корисник добија Уговор са QR код-ом и Рачун-Признаницу умањења.
3. Корисник скенира QR код са уговора или отвара url адресу у web browser претраживачу https://openbalkan-etc.com/ где уноси све тражене податке:
- регистарску ознаку
- серијски (спољни) број уређаја који има 11 цифара (уколико није аутоматски попуњен)
- верификациони код (уписује се регистарски број возила из уговора)
- име корисника
- презиме корисника
- адресу
- град
- E-mail адресу
- Број телефона (обавезно попунити поље)
4. Након попуњавања свих наведених поља корисник прелази на корак повезивања платне дебитне/кредитне картице. Напомена: Web сервис Open Balkan ETC не чува податке о корисничкој картици и на овај начин трансакција je сигурна.
5. По уносу броја картице и успешне валидације исте, корисник се преусмерава на „ХВАЛА“ страницу. Паралелно кориснику се на регистровану е-mail адресу шаље линк и креденцијали (user name и password) за логовање на кориснички портал.
6. У случају да корисник жели да користи ТАГ уређај у Републици Северној Македонији, потребно је да преко свог налога приступи порталу, изабере опцију „Картице“, затим таб „Северна Македонија“. Након што се сагласи са општим условима пословања и политиком приватности, кроз опцију „Додај картицу“ врши повезивање платне дебитне/кредитне картице.
Овим поступком завршава се бесплатна регистрација ТАГ уређаја на порталу.
У случају да корисник жели да изврши повраћај умањењних средстава са ТАГ уређаја, потребно је да преко свог налога приступи порталу и користи опцију „Повраћај средстава“ где ће унети следеће податке: име и презиме, број текућег рачуна, назив банке, контакт телефон и приложи скенирани документ рачин - признаницу умањења.
Напомена:
• Тридесет минута након регистрације на wеb сервис Open Balkan, корисник може са ТАГ уређајем проћи кроз наплатну станицу у Ребублици Србији, а 60 минута након регистрације картице за Републику Северну Македонију. Кориснику ће се, након коришћења одређене деонице аутопута, извршити аутоматска наплата путарине са регистроване платне дебитне/кредитне картице.
• Сви Корисници ENPаy апликације ће у блиској будућности аутоматски бити пребачени на Web сервис Open Balkan ETC.
• Уколико је корисник правно лице и путарину плаћа преко овлашћеног дистрибутера ЈП „Путеви Србије“, погодности везане за web сервис Open Balkan ETC ће такође моћи да оствари у блиској будућности.
Детаљно Упутство за регистрацију корисника на wеb сервис Open Balkan можете пронаћи на званичној интернет страници ЈП „Путеви Србије“.
КОРИСНИЧКИ ЦЕНТАР
0800-111-004 (бесплатан позив) 24/7
кorisnickicentar@putevi-srbije.rs
www.putevi-srbije.rs